U numeru di mudellu di cunnessu 33472-4806

Semu assai felici di riceve boni cumenti da i nostri clienti nantu à i nostri prudutti.In seguitu vogliu sparte cun voi.Questu hè u numeru di mudellu di connettore originale 33472-4806 in stock.I dettagli sò i seguenti:

nutizie-5

Marca:Molex

Modellu:33472-4806

Tipu:bordu à bordu

Frequenza di travagliu:freccia bassa

Applicazione:Automobile

Tipu d'interfaccia:AC/DC

Forma:bar

Lunghezza di a linea:1 (mm)

Prucessu di pruduzzione:pressatura a freddo

Features:Ritardante di u focu / fiamma

Materiale di cuntattu: 1

Materiale isolante:Tin

Numero di core: 10

Numero di aghi: 10

Campu d'applicazione:l'elettronica di l'automobile

Operemu Amphenol, Molex, TE, DEUTSCH, KET, KUM, APTIV, YEONHO, Yazaki, Sumitomo, LEAR, hirschmann, HRS, JST, Kostal, marche di connettori ITT.

Dapoi u so stabilimentu, Suqin Electronics hà sempre aderitu à a dumanda di i clienti, hà stallatu parechji magazzini è uffizii in tuttu u paese, aderistu à a filusufìa cummerciale di "solu prudutti originali è genuini", è assicuratu chì i prudutti furniti sò tutti originali è genuini. prudutti, è sò stati ricunnisciuti da i clienti.

Aderendu à a missione di "cunnetta u mondu, culligamentu di u futuru", Suqin Electronic Technology Co., Ltd. sempre sfondate a linea di prudutti di cumpunenti elettronichi high-end, strives à custruisce un sistema di supply chain cumpletu è tridimensionale è u più. l'ecologia di l'industria di punta è a cumunità di l'industria, è accelera a creazione di cumpunenti elettronichi.A forza centrale è a piattaforma organizzativa di l'industria di cumpunenti.

U nostru Vantage

diversificazione di l'offerta di marca,
Cumpagnia di shopping one-stop

Copre una larga gamma di campi
Automobile, elettromeccanica, industriale, cumunicazione, etc.

Informazione cumpleta, consegna rapida
Reduce ligami intermedi

Bon serviziu post-vendita
Risposta rapida, risposta prufessiunale

Garanzia genuina originale
Supporta a cunsultazione prufessiunale

Suzhou Suqin hè un distributore prufessiunale di connettori impurtati.Dapoi a so creazione in 2017, a cumpagnia hà sviluppatu in modu stabile è hà stabilitu relazioni di cooperazione à longu andà è stabile cù i principali pruduttori di cumpunenti elettronici cunnisciuti.Ci sò 16 impiegati.A sede di Suzhou copre un spaziu di circa 800m2;Un altru magazzinu serà stallatu in Xi'an è Chongqing in 2019 è 2021 rispettivamente.L'area di u magazzinu di Xi'an hè di circa 2000 metri quadrati;a zona di magazzini Chongqing hè di circa 3000 metri quatratu.


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2022